úterý 23. července 2013

OOTD: Crop top - elegantně!

To máme horko, že? Naštěstí letošní trendy na takové pěkné počasí myslely. Spolu s fotografkou Kamčou jsme včera vyrazily na náplavku, abychom nafotily takovou malou inspiraci, jak je možné nosit právě velmi aktuální Crop top.
V tomhle první článku jde spíše o elegantnější variantu. V tom druhém, který přidám zítra, se můžete těšit na větší rozvernost, která se hodí třeba na letní fesťáky.
Určitě mi dejte do komentářů vědět, zda jste taky propadli Crop tops a jak se vám líbí!

 


Náhrdelník - C&A, 90 Kč
Triko - H&M, 129 Kč
Sukně - H&M, 200 Kč


Moc děkuju Kamče za fotky!

5 komentářů:

  1. Oh, to je krása! :-D Nebýt problém s bederkou a neustálý pocit, že mi táhne na záda, tak jsem jim propadla taky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Vladi :) Jojo na tvoje záda by to nebylo nic moc, i když s tou sukní to jde. Zítra přidám variantu s kraťáskama. Ty jsou nižší a taky jsem měla chvilku tendenci to triko stahovat :)

      Vymazat
  2. Já taky nemám ráda odhalená bedra, ale je to velmi slušivé :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné :-) Moc Ti to Janinko sluší! Závidím! Já bych musela mít sukni hodně nahoře při takovém triku, aby nebylo vidět břicho o:-) Tvé fotky - pastva pro očka:-) krásná práce :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, moc děkuju :) Ale ty jsi jako drobek, prosím tě :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...